Nadpis
Nadpis (anglicky heading) nám říká, co je obsahem textu pod ním a zvyšuje přehlednost sdělení. Z hlediska HTML označujeme nadpisy obvykle jako H1–H6, kdy H1 má nejvyšší váhu, protože se nachází na začátku textu, předává informaci o tom, co je obsahem článku nebo stránky a musí být natolik poutavý, aby čtenáře zaujal a chtěli si text pod ním přečíst.
Hlídejte si, ať máte nadpis H1 na stránce pouze jednou!
Optimalizace nadpisu
Důležitá je také optimalizace nadpisů pro vyhledávače. To znamená, že by každý nadpis měl obsahovat relevantní klíčové slovo. Raději jen jedno, aby text nepůsobil příliš strojově.
Nadpisy pro lepší čtivost
Článek bez nadpisů je jen jednolitým celkem, v němž se čtenář snadno ztratí. Závažným problémem je pak to, že nenajde informaci, pro kterou na web přišel, a v nejhorším případě text ani nezačne číst a ze stránky ihned odejde.
Účelem nadpisů je zvýšit srozumitelnost textu a umožnit čtenáři text skenovat očima. Nadpis je také skvělým prodejním argumentem, který vám pomůže čtenáře nalákat k akci.
Co na mou práci říkají klienti ?
Nezávazné nacenění SEO služeb
Chcete získat zákazníky? Buďte na internetu vidět!
Pomohu vám budovat značku ve vyhledávání dlouhodobě.
Napište mi, jaké jsou vaše cíle.