Landing page

Landing page označuje vstupní (přistávací) stránku webu a tvoří cíl marketingové kampaně. Nejčastěji na ni vedou odkazy z PPC reklamy nebo sociálních sítí a obsahuje nejdůležitější informace v rámci daného tématu a výzvu k akci neboli CTA.

Atraktivní vzhled landing page jako základ úspěchu

Není to však jen o tom navnadit uživatele. Aby mohla landing page splnit svůj úkol, musí dodržet, co slíbila v reklamě. Potenciálním zákazníkům musí předat informace, pro které si přišli, případně jim nabídnou ještě něco navíc. Zkrátka je nalákat ke konverzi

Originální grafika a hodnotný obsah jsou proto důležitými faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěch landing page, potažmo celé marketingové kampaně.

Typy landing page

Landing page může mít podobu microsite s detailními informacemi o produktu nebo službě, nebo podstránky ke stažení e-booku, či přihlášení k odběru newsletteru.

Základní pravidla kvalitní landing page:

  • Jen jedna výzva k akci, aby uživatel přesně věděl, co má udělat (objednávkový, registrační nebo kontaktní formulář…).
  • Jednoduchost a přehlednost, aby se na ní uživatel snadno a rychle zorientoval.
  • Vhodný tón komunikace, který by měl korespondovat s reklamním sdělením.

Co na mou práci říkají klienti ?

Daniel je odborník ve svém oboru. Dokáže poradit se vším co se týká SEO v eshopu. Jeho vyjadřování a rady byly jasné a srozumitelné. Konzultace s ním byla velmi přínosná a pomohla našemu webu, mimojiné také v lepším umístění ve vyhledávačích Google a Seznam.
Jana Musialková MuroňováPodnikatelka a lektorka, www.pesar.cz
Díky SEO od Dana se nám zvýšila organická návštěvnost na webu a tím se snížily náklady na PPC. Když je potřeba něco probrat tak jedině u piva. Lidský přístup a super komunikace. Maximálně doporučuji!
Patrik BartošMajitel, doveztodal.cz
“Oceňuji vaší trpělivost, kterou s tímto projektem máte; jste velice ochotný věci vysvětlit a doplnit, transparentní, pracujete rychle a to co řeknete, tak dodržíte...dokumentace je přehledná, zvládáte i požadavek v angličtině, čehož si cením…”
Lucie ŠtancováProjektová manažerka, www.sarvodayayogaschool.com
Zkušený SEO odborník, který rozumí svému oboru a efektivně pomáhá svým klientům. Líbí se mi jeho názory, které spolu často sdílíme. Rád ho doporučuji dále.
Tomáš StýskalaSEO konzultant, seokonzult.cz
S Danielem spolupracuji hlavně v SEO oblasti, kde má velmi dobré postřehy a nápady na zlepšování, které mají reálný dopad. Nejvíce mi pomáhá při rozvíjení SEO nástroje SEMOR.cz
Vít MichalekMajitel i vývojář, semor.cz

Nezávazné nacenění SEO služeb

Chcete získat zákazníky? Buďte na internetu vidět!
Pomohu vám budovat značku ve vyhledávání dlouhodobě.
Napište mi, jaké jsou vaše cíle.

E - MAIL

kovalcik.daniel@email.cz

Mobilní telefon

+420 605 022 490