CTA (call to action)
CTA – zkratka anglického výrazu Call To Action (česky výzva k akci). Z marketingového pohledu jde o jednu z nejdůležitějších částí webu, e-shopů, článků na blogu, newsletterů a mnoha dalších prodejních kanálů. Říká totiž zákazníkům, co mají udělat – koupit, kontaktovat, stáhnout, přečíst, sdílet, objednat, rezervovat apod.
Obvykle má CTA podobu tlačítka, které uživatele směřuje tam, kam chceme. Na první dobrou proto musí zaujmout. Mělo by se tedy svou barvou odlišovat od okolních částí stránky a samotný text na tlačítku by měl být poutavý, akční, zkrátka takový, aby na něj uživatel klikl. Ale zase to s kreativitou příliš nepřehánějte.
Tip: Pokud je vaše landing page nebo článek dlouhý, umístěte call to action také do textu a ne až na samotný konec stránky. K vašemu CTA by se totiž čtenář ani nemusel dostat.
Co na mou práci říkají klienti ?
Nezávazné nacenění SEO služeb
Chcete získat zákazníky? Buďte na internetu vidět!
Pomohu vám budovat značku ve vyhledávání dlouhodobě.
Napište mi, jaké jsou vaše cíle.