E–A–T
E–A–T je zkratka, respektive akronym tří nejdůležitějších faktorů – Expertise (odbornost), Authoritativeness (autorita) a Trustworthiness (důvěryhodnost), které mají vliv na umístění webových stránek v SERPu neboli ve výsledcích vyhledávání.
Vyhledávače pomocí těchto tří faktorů hodnotí kvalitu obsahu a v případě, že není některá z těchto podmínek splněna, může dojít k poklesu organické návštěvnosti až o 50 %.
Tato technologie vznikla na základě stále se zvyšujícího se počtu neodborných webových stránek, které negativně ovlivňují zdraví, bezpečnost nebo finanční stabilitu uživatelů (patří zde zejména lékařská, finanční a právní témata, která se souhrnně označují zkratkou YMYL – Your Money or Your Life). Cílem je zamezit klamání uživatelů a jejich využívání ve svůj prospěch.
Co na mou práci říkají klienti ?
Nezávazné nacenění SEO služeb
Chcete získat zákazníky? Buďte na internetu vidět!
Pomohu vám budovat značku ve vyhledávání dlouhodobě.
Napište mi, jaké jsou vaše cíle.