Landing page
Landing page označuje vstupní (přistávací) stránku webu a tvoří cíl marketingové kampaně. Nejčastěji na ni vedou odkazy z PPC reklamy nebo sociálních sítí a obsahuje nejdůležitější informace v rámci daného tématu a výzvu k akci neboli CTA.
Atraktivní vzhled landing page jako základ úspěchu
Není to však jen o tom navnadit uživatele. Aby mohla landing page splnit svůj úkol, musí dodržet, co slíbila v reklamě. Potenciálním zákazníkům musí předat informace, pro které si přišli, případně jim nabídnou ještě něco navíc. Zkrátka je nalákat ke konverzi.
Originální grafika a hodnotný obsah jsou proto důležitými faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěch landing page, potažmo celé marketingové kampaně.
Typy landing page
Landing page může mít podobu microsite s detailními informacemi o produktu nebo službě, nebo podstránky ke stažení e-booku, či přihlášení k odběru newsletteru.
Základní pravidla kvalitní landing page:
- Jen jedna výzva k akci, aby uživatel přesně věděl, co má udělat (objednávkový, registrační nebo kontaktní formulář…).
- Jednoduchost a přehlednost, aby se na ní uživatel snadno a rychle zorientoval.
- Vhodný tón komunikace, který by měl korespondovat s reklamním sdělením.
Co na mou práci říkají klienti ?
Nezávazné nacenění SEO služeb
Chcete získat zákazníky? Buďte na internetu vidět!
Pomohu vám budovat značku ve vyhledávání dlouhodobě.
Napište mi, jaké jsou vaše cíle.