Long tail
Long tail znamená v překladu „dlouhý chvost/ocas“ a označuje specifická klíčová slova složená z více slov.
Proč se long tail vyplácí
Z hlediska optimalizace webových stránek je vhodné zaměřit se právě na long tailová slova, protože:
- nejsou tak konkurenční jako jednoslovné výrazy (tričko) a je tedy možné se na ně umístit na vyšších pozicích ve vyhledávání,
- jsou levnější a vyplatí se na ně cílit přes PPC reklamu,
- jsou konverznější, což znamená, že při jejich hledání už je uživatel obvykle v konečné fázi rozhodovacího procesu a přesně ví, co chce – např. sportovní dámské černé tričko velikost M. Dle frameworku SEE-THINK-DO-CARE se zákazník nachází ve fázi DO, kdy je rozhodnut pro konkrétní typ zboží nebo služby.
Co na mou práci říkají klienti ?
Nezávazné nacenění SEO služeb
Chcete získat zákazníky? Buďte na internetu vidět!
Pomohu vám budovat značku ve vyhledávání dlouhodobě.
Napište mi, jaké jsou vaše cíle.