SEO pro E-shop
Zlepšete pozice svého internetového obchodu ve vyhledávačích. SEO pro e-shop vám pomůže oslovit zákazníky, kteří právě teď aktivně hledají vaše produkty.
Co je e-commerce SEO?
E-commerce SEO neboli optimalizace e-shopu pro vyhledávače je způsob, jak získat převahu nad konkurenty v organických výsledcích vyhledávání (SERP). Čím viditelnější váš internetový obchod bude, tím více uživatelů ho navštíví. A právě schopnost přivádět na e-shop potenciální zákazníky je pro úspěch v e-commerce naprosto klíčová.
Věděli jste, že?
Více než 60 % nákupů začíná on-line, včetně těch, kdy samotný prodej zboží proběhne v kamenném obchodě. (Thinkwithgoogle, 2018)
Google zpracovává každou sekundu více než 99 000 vyhledávání. To je více než 8,5 miliardy denně. (Internet Live Stats, 2022)
V roce 2022 celkové tržby z e-commerce v Evropě činily 828,3 miliard amerických dolarů. (Statista, 2022)
SEO pro e-shop doporučuji, pokud chcete:
- získávat více objednávek a konverzí,
- aby váš e-shop z dlouhodobého pohledu rostl,
- zdroj návštěvnosti fungující i ve chvílích, kdy za něj neplatíte.
Optimalizace e-shopu v praxi
Klientovi, který má e-shop zaměřený na prodej dekorací do domácnosti, jsem pomohl zlepšit pozice ve výsledcích vyhledávání u relevantních klíčových slov. Díky tomu došlo k nárůstu organické návštěvnosti o 96,94 % a ke zvýšení tržeb o 36,40 % (případová studie).
Jak vám SEO e-shopu pomůže dosáhnout vytyčených cílů?
Internetové obchody, které umí využít e-commerce SEO, se v organických výsledcích vyhledávání umisťují na prvních příčkách. Díky tomu získávají více relevantních návštěvníků – uživatelů, kteří již konkrétní zboží hledají, mají o něj zájem a jsou připraveni v nejbližší době nakoupit. Stránky na prvních pozicích ve vyhledávačích navíc zvyšují povědomí o značce a působí na potenciální zákazníky důvěryhodněji.
SEO pro e-shop je také skvělou cestou k pochopení uživatelů. Odhalí, jak vyhledávají vaše produkty, takže můžete jednotlivé stránky upravit, aby odpovídaly tomu, co potenciální zákazníci potřebují. Dosáhnete tak nejen vyšší míry konverze, ale pravděpodobně i menších nákladů na PPC reklamu. Optimalizace e-shopu pro vyhledávače totiž pomáhá zvýšit Quality Score vstupních stránek, což v konečném důsledku sníží cenu za proklik.
Přesvědčte se sami a objevte i další výhody, které vám SEO pro e-shopy přinese!
Proč se mnou spolupracovat
„Vím přesně, co udělat, aby vaše značka na internetu uspěla.“
Mám zkušenosti z vlastních projektů. Jsem spolumajitel marketingové agentury Avedeo, kde vedu SEO tým. SEO strategii vám připravím na míru, jsem časově flexibilní
a naučím vás, jak o svůj web pečovat i v budoucnu.
A zkušenosti ze zahraničních projektů.
Jak probíhá optimalizace e-shopu pro vyhledávače?
1.
SEO analýza e-shopu
Ujasníme si, jaké jsou hlavní cíle vašeho on-line obchodu. Pak provedu důkladnou analýzu, která odhalí nedostatky a příležitosti ke zlepšení.
2.
Analýza klíčových slov
Vytvořím analýzu klíčových slov, díky které pochopíme, co přesně uživatelé vyhledávají. Získáme tak cenná data pro další postup.
3.
Návrh struktury e-shopu
Jakmile zjistíme, co potenciálního zákazníka zajímá, navrhnu strukturu e-shopu, která ho jednoduše dovede z vyhledávání až k dokončení nákupu.
4.
Úprava on-page a off-page faktorů
Společně vyladíme váš e-shop k dokonalosti. Pomohu vám s realizací změn, které vycházejí ze SEO analýzy a navrhnu vhodné postupy.
5.
Tvorba obsahového plánu
Nový obsah přivede na e-shop návštěvnost a zároveň ukáže, že jste opravdoví experti v oboru. Navrhnu, co psát na blog, a v detailních zadáních poradím, jak na to.
6.
Link Building
Odkazy směřující na váš e-shop a zmínky o značce jsou pro vyhledávače i uživatele známkou autority a reputace. Navrhnu strategii, jak přirozeně zvyšovat jejich počet.
Kolik stojí SEO pro e-shop?
Každý e-shop je jiný. Některý nabízí pár luxusních produktů, další má v katalogu stovky položek. Proto není možné stanovit cenu jednotně. Pokud vás tedy zajímá, kolik doporučuji investovat do optimalizace vašeho internetového obchodu, nezávazně mě kontaktujte a získejte návrh služeb s naceněním.
SEO nástroje,
které při práci používám
Certifikáty,
které jsem získal
Partneři,
s kterými spolupracuji
Co na mě a o mé práci říkají klienti?
SEO Praha | SEO Brno | SEO Ostrava | SEO Olomouc | SEO Plzeň | SEO Frýdek-Místek
SEO Hradec Králové | SEO České Budějovice | SEO Liberec | SEO Karlovy Vary | SEO Zlín
Optimalizuji weby napříč celou Českou republikou i zahraničím.
Osobní schůzka je možná po předchozí domluvě.