SEO pro E-shop

Zlepšete pozice svého internetového obchodu ve vyhledávačích. SEO pro e-shop vám pomůže oslovit zákazníky, kteří právě teď aktivně hledají vaše produkty.

Co je e-commerce SEO?

E-commerce SEO neboli optimalizace e-shopu pro vyhledávače je způsob, jak získat převahu nad konkurenty v organických výsledcích vyhledávání (SERP). Čím viditelnější váš internetový obchod bude, tím více uživatelů ho navštíví. A právě schopnost přivádět na e-shop potenciální zákazníky je pro úspěch v e-commerce naprosto klíčová.

Věděli jste, že?

Více než 60 % nákupů začíná on-line, včetně těch, kdy samotný prodej zboží proběhne v kamenném obchodě. (Thinkwithgoogle, 2018)

Google zpracovává každou sekundu více než 99 000 vyhledávání. To je více než 8,5 miliardy denně. (Internet Live Stats, 2022)

V roce 2022 celkové tržby z e-commerce v Evropě činily 828,3 miliard amerických dolarů. (Statista, 2022)

SEO pro e-shop doporučuji, pokud chcete:

  • získávat více objednávek a konverzí,
  • aby váš e-shop z dlouhodobého pohledu rostl,
  • zdroj návštěvnosti fungující i ve chvílích, kdy za něj neplatíte.

Optimalizace e-shopu v praxi

Klientovi, který má e-shop zaměřený na prodej dekorací do domácnosti, jsem pomohl zlepšit pozice ve výsledcích vyhledávání u relevantních klíčových slov. Díky tomu došlo k nárůstu organické návštěvnosti o 96,94 % a ke zvýšení tržeb o 36,40 % (případová studie).

Rozložení pozic

Jak vám SEO e-shopu pomůže dosáhnout vytyčených cílů?

Internetové obchody, které umí využít e-commerce SEO, se v organických výsledcích vyhledávání umisťují na prvních příčkách. Díky tomu získávají více relevantních návštěvníků –⁠ uživatelů, kteří již konkrétní zboží hledají, mají o něj zájem a jsou připraveni v nejbližší době nakoupit. Stránky na prvních pozicích ve vyhledávačích navíc zvyšují povědomí o značce a působí na potenciální zákazníky důvěryhodněji.

SEO pro e-shop je také skvělou cestou k pochopení uživatelů. Odhalí, jak vyhledávají vaše produkty, takže můžete jednotlivé stránky upravit, aby odpovídaly tomu, co potenciální zákazníci potřebují. Dosáhnete tak nejen vyšší míry konverze, ale pravděpodobně i menších nákladů na PPC reklamu. Optimalizace e-shopu pro vyhledávače totiž pomáhá zvýšit Quality Score vstupních stránek, což v konečném důsledku sníží cenu za proklik.

Přesvědčte se sami a objevte i další výhody, které vám SEO pro e-shopy přinese!

Proč se mnou spolupracovat

„Vím přesně, co udělat, aby vaše značka na internetu uspěla.“

Mám zkušenosti z vlastních projektů. Jsem spolumajitel marketingové agentury Avedeo, kde vedu SEO tým. SEO strategii vám připravím na míru, jsem časově flexibilní
a naučím vás, jak o svůj web pečovat i v budoucnu.

0
let
v oboru
0
+
klientů

A zkušenosti ze zahraničních projektů.

Jak probíhá optimalizace e-shopu pro vyhledávače?

1.

SEO analýza e-shopu

Ujasníme si, jaké jsou hlavní cíle vašeho on-line obchodu. Pak provedu důkladnou analýzu, která odhalí nedostatky a příležitosti ke zlepšení.

2.

Analýza klíčových slov

Vytvořím analýzu klíčových slov, díky které pochopíme, co přesně uživatelé vyhledávají. Získáme tak cenná data pro další postup.

3.

Návrh struktury e-shopu

Jakmile zjistíme, co potenciálního zákazníka zajímá, navrhnu strukturu e-shopu, která ho jednoduše dovede z vyhledávání až k dokončení nákupu.

4.

Úprava on-page a off-page faktorů

Společně vyladíme váš e-shop k dokonalosti. Pomohu vám s realizací změn, které vycházejí ze SEO analýzy a navrhnu vhodné postupy.

5.

Tvorba obsahového plánu

Nový obsah přivede na e-shop návštěvnost a zároveň ukáže, že jste opravdoví experti v oboru. Navrhnu, co psát na blog, a v detailních zadáních poradím, jak na to.

6.

Link Building

Odkazy směřující na váš  e-shop a zmínky o značce jsou pro vyhledávače i uživatele známkou autority a reputace. Navrhnu strategii, jak přirozeně zvyšovat jejich počet.

Kolik stojí SEO pro e-shop?

Každý e-shop je jiný. Některý nabízí pár luxusních produktů, další má v katalogu stovky položek. Proto není možné stanovit cenu jednotně. Pokud vás tedy zajímá, kolik doporučuji investovat do optimalizace vašeho internetového obchodu, nezávazně mě kontaktujte a získejte návrh služeb s naceněním.

SEO nástroje,

které při práci používám


Certifikáty,

které jsem získal

Partneři,

s kterými spolupracuji

Co na mě a o mé práci říkají klienti?

Daniel je odborník ve svém oboru. Dokáže poradit se vším co se týká SEO v eshopu. Jeho vyjadřování a rady byly jasné a srozumitelné. Konzultace s ním byla velmi přínosná a pomohla našemu webu, mimojiné také v lepším umístění ve vyhledávačích Google a Seznam.
Jana Musialková MuroňováPodnikatelka a lektorka, www.pesar.cz
Díky SEO od Dana se nám zvýšila organická návštěvnost na webu a tím se snížily náklady na PPC. Když je potřeba něco probrat tak jedině u piva. Lidský přístup a super komunikace. Maximálně doporučuji!
Patrik BartošMajitel, doveztodal.cz
“Oceňuji vaší trpělivost, kterou s tímto projektem máte; jste velice ochotný věci vysvětlit a doplnit, transparentní, pracujete rychle a to co řeknete, tak dodržíte...dokumentace je přehledná, zvládáte i požadavek v angličtině, čehož si cením…”
Lucie ŠtancováProjektová manažerka, www.sarvodayayogaschool.com
Zkušený SEO odborník, který rozumí svému oboru a efektivně pomáhá svým klientům. Líbí se mi jeho názory, které spolu často sdílíme. Rád ho doporučuji dále.
Tomáš StýskalaSEO konzultant, seokonzult.cz
S Danielem spolupracuji hlavně v SEO oblasti, kde má velmi dobré postřehy a nápady na zlepšování, které mají reálný dopad. Nejvíce mi pomáhá při rozvíjení SEO nástroje SEMOR.cz
Vít MichalekMajitel i vývojář, semor.cz

Rozjeďte své online podnikání naplno

Napište mi a objevte klíč k vyšší výkonnosti svého webu.

E - MAIL

kovalcik.daniel@email.cz

Mobilní telefon

+420 605 022 490

SEO Praha | SEO BrnoSEO Ostrava | SEO Olomouc | SEO PlzeňSEO Frýdek-Místek

SEO Hradec Králové | SEO České Budějovice | SEO Liberec | SEO Karlovy Vary | SEO Zlín

Optimalizuji weby napříč celou Českou republikou i zahraničím.
Osobní schůzka je možná po předchozí domluvě.